Sunday 11 October 2015

serum belleza


Belleza Serum







1;Belleza Serum Vitamin C







Vitamin C sihat menyerap jauh ke dalam kulit. Ia akan membuatkan kulit tampak cerah. Serum ini bertindak mengurangkan bintik-bintik hitam dan jeragat akibat matahari serta mengurangkan parut di muka. Vitamin c ini bertindak mengukuhkan kolagen dan elastin untuk mengekalkan kulit yang sihat. Membantu melambatkan tanda-tanda penuaan kulit, dan membuat kulit kelihatan lebih cerah. Ia juga mengembalikan permukaan kulit yang licin apabila disentuh.



2;Belleza Serum Anggur







Serum anggur membantu mengetatkan liang roma kulit yang kelihatan besar dan membuatkan kulit semakin cerah dan licin. Mengurangkan bintik-bintik hitam pada muka. dan memudarkan parut.



3:Belleza Bleamish Serum







Rawatan dirumus khas untuk mengurangkan semua jenis jeragat akibat matahari, mengurangkan kulit melasme yang tebal, Ia juga untuk mengurangkan jerawat dan memudarkan parut jerawat tanpa merosakkan kulit atau rasa sakit dan tidak mengelupas ringan Menghalang melanin yang selalu mudah menyebabkan kulit menjadi gelap.


4;Belleza Serum Epal






Serum imi bertindak mengurangkan bintik-bintik hitam dan ia memutihkan kulit. Diperbuat daripada ekstrak epal hijau intensif asli. Apple Serum mengurangkan kemunculan tompok-tompok hitam, jeragat, pigmentasi, jerawat, kedut, pra-matang muka penuaan kulit putih. Ia sangat baik untuk memupuk kulit menjadi sangat licin, putih dan anjal secara semula jadi

Didatangkan dalam 2 saiz:



7ml Rm15



15ml Rm21



berminat sms@whatsap 0197055242

atau

layari http://missbeautythai.blogspot.com utk maklumat lanjut

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.